2015. szeptember 5., szombat

Első díj ^-^

 Libester Award 

Halihó! 
A blog megkapta az első díját Beatrice Gloomytól a Lámia blog írójától ès nagyon szèpen meg szeretnèm neki köszönni. *-*



Szabályok:

  • Írd le, hogy kitől kaptad!
  • Írj magadról 10 dolgot!
  • Válaszolj a díjazód 10 kérdésére! 
  • Tegyél fel 10 kérdést!
  • Küldd tovább a díjat 10 embernek!

Tiz dolog magamról : 
  1. Barna hajam van.
  2. Állatbarát vagyok.
  3. Sosem tudok dönteni a tél és a nyár között. Mindkettőt nagyon szeretem.
  4. Sorozat függő vagyok , a mostani nagy kedvencem a Teen Wolf - Farkasbőrben.
  5. Imádom a fantasy-kat mint könyvben , filmben , sorozatban ès akár blogokban is.
  6. Szeretek kidekorálni dolgokat. Ès az nèha egy szoba. ☺ 
  7. Rengeteget olvasok , de a helyesírásom pocsèk.
  8. Szeretek gyűjteni különfèle dolgokat.
  9. Nincs olyan nap , hogy ne hallgassak zenèt.
  10. Nagyon könnyen beleèlem magam az aktuális könyvbe , filmbe , sorozatba.

Válaszok a kèrdèsekre :

Mi volt életed eddig legszebb napja?
Hú. Ez nehéz kérdés. Ès egy kissè szemèlyes is szóval nem írom le. :)

Mit gondolsz az igaz szerelemről?
Nem tudom. Engem még nem talált meg , és nagyon úgy vélem , hogy elkerüljük egymást. De hiszek benne , hogy létezik. Csak éppenséggel nagyon ritka.

Van olyan dolog az életedben, amit igazán szégyellsz?
Nem igazán. Akadt már olyan amire ( nagyon ) nem vagyok büszke , de nem szégyellem.

Mióta blogolsz?
Decemberben fogtam neki. De úgy igazán foglalkozni vele csak pár hónapja.

Honnan jött a blog ötlete?
Az egész onnan jött , hogy túl sok blogot olvastam. És bevallom , hogy sokban máshogy képzeltem el a dolgokat. Innen jött az írás. Az , hogy egy bandáról az meg , hogy ugye ez a legkedveltebb bandám. Tiffany-t mindig is szerettem. És egy miért is ne? kérdéssel beraktam főszereplőnek. Na és maga a történet onnan jött , hogy már untam a sok összejönnek és aztán minden happy végeket. Nagyjából így raktam mindent össze.

Mire vagy a legbüszkébb?
Arra , hogy nem félek kimondani az igazat és bátran bevállalok ( nagyjából ) mindent.

Olvastad a blogomat? Ha nem fogod?
Igen olvastam és még tervezem olvasni.

Mit becsülsz másokban?
Az öszínteséget. 

Mit ítélsz el a legjobban másokban?
Azt , hogyha érdekből vannak valakivel illetve barátkoznak vele.

Számodra mit jelent a "csoda" szó?
A '' csoda '' egy csodálatos szó. Kevesen ismerik vagy hiszik , hogy van is olyan. Én hiszem , hogy vannak csodák. És itt most nem a hokúsz-pokúszra gondolok. 

A tíz kèrdèseim : 
  1. Kutya vagy macska párti vagy?
  2. Mennyirre veszed komolyan a blogolást?
  3. Milyen blogokat olvasol? Írj pèldákat!
  4. Mi az ami inspirál a blog írására?
  5. Hiszel a fiú-lány barátságokban? Mièrt?
  6. Könyv vagy film?
  7. Utazni szeretsz vagy inkább otthon pihenni?
  8. Ha lenne egy kivánságod , mire használnád fel?
  9. Melyik èvszádban / èvekben èlnèl a legszívesebben?
  10. Mi a legfontosabb számodra?


2 megjegyzés: